Chcesz coś znaleźć w tym blogu ?

czwartek, 3 września 2015

163. Eden ....


Jakiś czas temu, jak byłam na urlopie nad morzem Ania zaproponowała mi przetestowanie wzoru (w polskiej wersji językowej) szala Eden. Oczywiście zgodziłam się szybko i po powrocie do domu poszukałam odpowiedniej wełenki i zaczęłam. Szło mi dość dobrze ale miałam przerywniki w postaci innych terminowych robótek, zapraw, kolejnego wyjazdu itp. A oczek na drucie przybywało ;) No i tak mi się ten czas testowania trochę wydłużył....
Jednak tydzień temu w czwartek mogłam już się pochwalić szalem tu i ówdzie :D
Teraz przyszedł czas na pokazanie na własnym blogu.
Oto moja wersja szala Eden, który jest kolejnym projektem w wyzwaniu 52 projekty w 2015
projekt 31/52









Miałam dylemat jaki kolor (z posiadanych w domu) połączyć z tą szarością ale w końcu wybór padł na ten żółty i wydaje mi się, że to była dobra decyzja. Mnie się podoba :)

Wzór do kupienia na Raverly (klik) naprawdę polecam bo jest bardzo dobrze rozpisany i jest polska wersja językowa.

Aniu jeszcze raz dziękuję za możliwość testowania :)




10 komentarzy:

  1. Przepiękny Ci wyszedł !!!!
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ! Kolory dobrane bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. To wielka radość i prawdziwa przyjemność widzieć swój zamysł w tak cudownej realizacji:-) Alu ogromnie Ci dziękuję za poświęcony czas, jesteś wspaniałą Dziewiarką !!! Mam nadzieję na dalszą współpracę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny szal, kolory zestawiłaś cudownie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Przepiękny szal :-) Wspaniałe połączenie kolorów - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta i super dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne połączenie kolorystyczne! Nie można przestać patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko jedyna jakie to piekne jest! I ten zestaw kolorow - rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń